לבירורים חייגו: 02-6418682

David Bar mitzva-189אירוע הבר מצווה בירושלים

אגדת עין כרם מפיקה בשני העשורים האחרונים אירועי בר מצווה בהצלחה רבה.

אנו פועלים מתוך ההבנה שאירוע בר מצווה הוא אירוע חד פעמי, לכן ביום זה אתם תהיו האורחים ואנחנו נדאג לכל הפרטים, מהקטן ועד לגדול.

ליווי האירוע על ידי מדריכה מנוסה ומקצועית

כל אירוע מלווה במדריכה מנוסה ומקצועית ובמפיקה וביחד הן מוציאות אל הפועל את התוכנית. תכנון האירוע וההכנות לקראתו נעשים בשילוב עם המשפחה ובליווי צמוד של המפיקה במשרד.

אנו מארגנים אירועי בר מצווה לקבוצות בהיקפי משתתפים שונים ומגוונים ומתאימים את ההדרכה והחוויה לגודל הקבוצה. נשמח להמליץ לכם על תכנים ולוח זמנים שיתאים ביותר עבורכם.

magneti (54))תכנים ייחודיים הנבנים לפי דרישה

אירועי בר המצווה שלנו כוללים תכנים ייחודיים אותם אנו בונים לפי דרישה ויוצרים יום בלתי נשכח. סיורים המותאמים למזג האוויר הדרוש- מסלולי קיץ וחורף. כאשר הדגש בחורף ובקיץ החם על אתרים מקורים ומוגנים מפני מתנאי מזג האוויר.

עם הפתעות ופינוקים בדרך- כיבוד בהגעה, אתנחתאות מוזיקליות הכוללות צוות מתופפים, שופר, כלייזמר. הכול לפי טעמה של המשפחה. כמו כן ניתן לשלב אתנחתאות תיאטרליות המשלבות שחקנים ושחקניות במסלול המשדרגים את האירוע לחוויה מרגשת במיוחד. בין לבין נחווה רגעים מרגשים והרבה שמחה.

עסקת חבילה לחגיגת בר מצווה:

חבילה עבור 50 איש החל מ 8490 ש"ח + מע"מ.

אגדת עין כרם מציעה מספר סוגי קונספט לבר מצווה:
אגדת עין כרם מזמינים אתכם לחגוג את מסיבת בר המצווה שלכם בעין כרם בירושלים!

הכפר עין כרם הינו כפר עתיק יומין שמאפשר לשלב את סיפורי המקרא וליהנות מהטבע הנהדר, מעצי הזית העתיקים, מהטראסות שבסיסן כבר בימי בית ראשון ואפילו עוד לפני כן.

הפקת אירוע בר מצווה בעין כרם מספקת הפתעות למכביר- סיור מלא קסם, שחקנים בדמויות היסטוריות ועכשוויות, ארוחה נהדרת בבית עתיק או במתחם שיסגר רק עבורכם, מוזיקה מרגשת. הכשרת חתן בר המצווה (במידה וזה מתאים) להדריך חלק מהטיול.

אירוע בר מצווה בעין כרם הוא אירוע שניתן לצקת לתוכו תכנים רבים, איכותיים וגם קלילים המתאימים למגוון הגילאים, הילדים והציפיות.

אגדת עין כרם מזמינה אתכם לחגוג את בר המצווה שלכם בעמק האלה, הפכו את אירוע בת המצווה לייחודי ומיוחד, אתגרו את חבריכם בפעילויות אקסטרים מלהיבות.

שמו הנוסף של עמק האלה הוא ארץ התנ"ך- אין מתאים ממנו לאירוע בר מצווה שבו נשלב את הדמויות של דוד וגוליית עם מסר ברור של ניצחון הרוח על הכח.

מעבר למסרים הרי לנופים יש עצמה אדירה- תל עזקה או תל שכה, שרידי הישובים מזמן בר כוכבא, המערות המרשימות שהן מעשי ידי אדם.

עושר בלתי רגיל בעמק האלה מאפשר הפקת אירוע בר מצווה נהדר בכל עונה של השנה. באביב הטבע יככב וכך גם בחורף. תוספת של שחקן, נגנים, תכנים, ארוחה מצוינת ועוד מרכיבים יהפכו את האירוע לאירוע מנצח ולמיקום נגיש ונוח לרבים מהאורחים.

]בר מצווה תיאטרלית

בין הפעילויות והסיורים שאנו מציעים לאירועי בר המצווה נמנים  סדרת סיורי "שחקנים עושים היסטוריה", זוהי אחת מהפעילויות הפופולאריות ביותר באירועים מסוג זה.

הקהל לוקח חלק פעיל בסיור באמצעות עזרים תיאטרליים, תוך מפגש עם דמויות מפתיעות ומרתקות מירושלים העתיקה והחדשה.

הסיור עוקב אחר מספר דמויות ססגוניות באמצעותן ניתן לחוות את החיים בעיר ירושלים בדרך מהנה וייחודית.

אגדת עין כרם מזמינים אתכם לחגוג בר מצווה בצורה קצת שונה, בר מצווה בימין משה.

נשמע את סיפורי הקמת השכונה המרתקים, נשוטט בינות לסמטאות ימין משה הפסטורלית, נצא  לגן מפתיע בו נפגוש את  המלך הורודס באחוזת הקבר המשפחתית הנחבאת בגן.

מול מגדל דויד נפגוש את דויד המלך וננסה להבין למה עד היום דויד מלך ישראל מועדף על פני הורדוס גדול הארכיטקטים.

אגדת עין כרם מזמינים אתכם לחגוג את בר המצווה שלכם בנחלאות.

מה בתוכנית?
נסייר בשכונות הותיקות ומלאות האווירה "הנחלאות". נשמע את סיפורם של הספניולים דוברי הלדינו, נהנה מסמטאות ציוריות בלב העיר, בתי כנסת ובורות המים. נאזין לסיפורי אהבה, בתים מקוללים ומבורכים. דמויות ירושלמיות צבעוניות, שכונות הבוסתן הספרדי ושכונות חצר.

אגדת עין כרם מזמינה אתכם לחגוג את יום בר המצווה שלכם באירוע מרגש בבתי כנסת ייחודיים ובמסלולים מתאימים במיוחד לימים גשומים.

נתחיל בכך שחורף ישראלי הוא לא באמת חורף מגביל. יחד עם זאת אגדת עין כרם הינה בעלת ניסיון ארוך שנים של הרבה מאוד הפקות של אירועי בר מצווה ולפיכך יש לנו יכולת, יצירתיות והרבה דמיון שמאפשרים להפיק אירוע בתנאים מגוונים.

רוצים סיור ביום חורפי? נסייר באתרים מרתקים ומקורים. נשלב שחקן במערת צדקיהו או סיור מרתק במנהרות הכותל או אפילו אירוע וסיור ייחודי בעיר העברית הראשונה שמותאם ליום חורף.

אנחנו בדעה שכל קושי הוא רק אתגר שמחייב פתרון יצירתי. אז אירוע בר מצווה ביום גשם או ביום חם יקבלו את המענה הראוי להם.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות אגדת עין כרם, חייגו לטלפון מספר: 02-641-8682,

או השאירו פרטיכם בטופס יצירת הקשר שלנו.

 

תפריט נגישות

Call Now Button