לבירורים חייגו: 02-6418682

אירועים בעין כרם – אווירה מיוחדת

אירועים בעין כרם משרים על האורחים אוירה רומנטית, תחושה של חו”ל המעורר געגוע. אגדת עין כרם מקיימת אירועים בכפר העתיק עין כרם בבתים פרטיים בעלי אופי אותנטי. אירועים בעין כרם בבתים עתיקים מהמאה ה-18 ואף לפני כן מהלכים קסם על האורחים.

אנחנו מקיימים אירועים של ימי הולדת ייחודיים – חתונות אינטימיות , אירועי בר מצווה ובת מצווה.

אירועים בעין כרם אינם דומים לאירועים באף מקום אחר. קיימנו אירועים לחברות הגדולות ביותר בעולם, כולל חברת האירועים הגדולה ביותר באירופה והשבחים שניתנו לנו עם סופרלטבים כאלה שעד היום מחממים את ליבנו.

במה שונים אירועים בעין כרם מאחרים?

אכן הבתים הם עתיקים ועם תקרות קמורות ובחלקם גם רצפות מצוירות, אך שוו לנפשכם את הנוף שנשקף מבתים אלו או מגינות הבתים – כפות זהב נוצצות, נוף אירופאי של ברושים ואורנים נישאים. נוף ים תיכוני של עצי זית עתיקים ובוסתנים של עצי פרי.

קיימנו אירוע בעין כרם לשפים הטובים ביותר בעולם – יחדיו הם יצגו 26 כוכבי מישלן.

האירוע התקיים באחד מבתי עין כרם היפים עם שפים מצוינים שהבאנו. היה חורף, העננים היו נמוכים ושיוו לעין כרם תמונה של אגם ממנו בצבצו ראשי העצים. יין חם קיבל את פניהם בגינת הבית ותוך כדי מינגלינג נעים אמרה לי השפית האיטלקיה שלמסעדתה ניתנו שלושה כוכבי מישלן שהמקום מדהים. עניתי לה שזה בודאי מזכיר לה את אומבריה או טוסקנה ותשובתה הדהימה אותי “זה הרבה יותר יפה”.

אירועים בעונות השונות

אירועים בעין כרם בחודש פברואר מעוטרים בפריחה לבנה וורודה של אלפי עצי שקד המותירים גם שובל של בושם מתקתק כובש. למען האמת, כל עונה מתאימה לאירועים בעין כרם. הטבע משנה את פניו. בקיץ אנחנו זוכים לבריזה מערבית נהדרת המגיעה מהים ומאפשרת לקיים אירוע אפילו מחוץ לבית .

באביב הפריחה המרהיבה של פרחי הבר עם הבזקי הצהוב של אחירוטם ושל המימוזה שמפיצה את ריחה המתוק. הסתיו מביא איתו את השלכת של עצי התות, הגפנים והגפנית המטפסת על קירות הבתים. הצבעים מתחלפים לזהוב ובורדו משגע.

את האירועים בעין כרם אנחנו מקיימים גם בגינות מרהיבות, בחצרות מופלאות ומשלבים כמובן את האוכל, המוסיקה והריהוט התואמים. ניסיוננו הרב מאפשר להתאים את האירוע לתקציב שלכם, לציפיות ולאופי האורחים.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות אגדת עין כרם, חייגו לטלפון מספר: 02-641-8682,

או השאירו פרטיכם בטופס יצירת הקשר שלנו.

 

תפריט נגישות

Call Now Button