לבירורים חייגו: 02-6418682

יצאנו לטייל ברמת הגולן והרגשתי לרגע בארץ האגדות. אוהלי טיפי גדולים לכל משפחה. בחוץ ערסלים וכל זה בלב יער.

חופשת קיץ משפחתית ברמת הגולן.

לפני שנה אני זו שתכננתי את החופשה המשפחתית.. היינו באוחריד מקדוניה .
השנה שלומי הפתיע ובגדול יוצאים לחמישה ימים לצפון עם חברים .

אז יצאנו אתמול ישר לגילבון שעשיתי בפעם האחרונה עם חבר שהיה לי בגיל 20 התחלנו במפל דבורה וירדנו למפל הגילבון.
42 מעלות חום ועלייה שהייתה זכורה לי היטב מהעבר… הפעם כבר יותר בכושר ממה שהייתי אז..
משם המשכנו להפתעה הבאה.. איזה כיף להיות אורחת בהפקה.. הגענו למושב שעל למתחם יפהפה.
הרגשתי לרגע בארץ האגדות. אוהלי טיפי גדולים לכל משפחה. לצד כל אוהל יש אוהל מקלחת. בחוץ ערסלים וכל זה בלב יער.
אוויר מעולה ובלילה היינו צריכים סווצרים בשל הקור.(כאמור מדובר על חודש אוגוסט)
בבוקר קמנו מוקדם עם פנינו ליעד הבא (הלכנו על חופשת טיולים) נחל יהודיה.
נכנסנו ב10 בבוקר היה חם מאוד!!

הלכנו בסביבת הכפר העתיק והמשכנו למסלול של יהודיה עליון. שלומי האלוף עם גב תפוס הלך כל הדרך.. ירדנו לתוך הנחל והמשכנו בהליכה, לא קלה לדעתי, במים. עם מלא סלעים אבל הנוף והיופי של הבריכות היה שווה.
סיימנו בעלייה קשוחה ואז ירדנו למפל. בריכה בעומק 8 מטר ומפל משגע.
כל כך יפה..
כל כך גאה בילדים שהלכו כמו איילות, בלי להתלונן ואפילו עם לתת יד לאמא
ובסוף אופק גם הפתיעה שחופשה כזו שווה יותר ממלון (הצופים עושים טוב)..
רגע לפני החזרה הביתה החלטנו להצפין לאתר החרמון לחוויה קיצית.
הגענו בלי תורים ועלינו ברכבל עם הקרוניות החדשות לפסגה. תצפית נוף מרהיבה ומשם בסיור מודרך לאיזור הצבאי – קצת מורשת קרב ושיחה עם חיילים מקרוב, שהתלהבו מפיתה עם שוקולד וקיבלו מעוז ואביב מבטי הערצה.

ירדנו חזרה – שלומי ואני לקפה והילדים לקרוניות רכבת הרים. נהנו בטירוף.
עם המלצה הגענו למגדל שמס למסעדת ניסאן
הכל היה טעים, נקי ושירות מצויין.
לסיכום טיילנו מלא ברגל.
אכלנו טוב.
ישנו במתחם מהמם ומומלץ ונקי בטירוף.