לבירורים חייגו: 02-6418682

חוזרים משלושה ימים בערבה התיכונה, המקום שפעם היה נחשב ל"חור" והיום.. היום זה הניתוק המושלם.

בניתי קונספט משפחתי שהתחיל בירושלים ומשם דרומה למדבר.
נקודה ראשונה
יצאנו ממעלה אדומים, החנינו את הרכבים ועלינו על הג'יפים לכיוון מנזר המרסבא.

הדרך כולה מרגישה כמו ארץ בראשית-כבשים, רועי צאן וחמור ובעיקר שקט אמיתי.
בדרך עצרנו למספר תצפיות נוף. ואז… מנזר מרסבא היפהפה נפרס לפנינו.
זו הייתה חוויה מיוחדת לכולנו. לגלות מנזר חצוב בסלע ונראה כמו מהאגדות.
משם נהננו מארוחת צהריים שהכינו לנו החברה של הג'יפים על שפת המצוק כולל מתחם זולה מפנק. נהננו מהשמש החורפית (חודש נובמבר) אכלנו טוב  וחזרנו למכוניות.
המשכנו ברכבים בנסיעה למתחם הלינה בצוקים.
נקודה שנייה צוקים
לינה – אני מאוד אוהבת את מתחם הצימרים בנוף צוקים. לא מנותק מידי, בריכה משותפת, ארוחת בוקר מושלמת וג'קוזי צופה לנוף.
למי שאוהב יוגה כמוני – את שעות אחה"צ בילינו בשיעור יוגה משפחתי מול הנוף, בחדר שכולו מאובזר עם חלונות ענק שצופים למדבר.
ארוחת ערב
בערב הגענו לביתו של השף יינון במושב פארן, יינון שעבד גם בלונדון עם אסף גרניט וגם בעוד הרבה מקומות מוכרים, הכין לנו ארוחת טעימה מוקפדת. ממש תאווה לחיך ולעיניים.
יום למחרת
בחרתי להכיר את חקלאי הערבה ולהראות לילדים מהי חקלאות ישראלית. ביקרנו בחממת פלפלים ובמושב צופר.
ארוחת צהריים "חטפנו" על הדרך במקדולנדס ומשם חזרה הביתה.